Σπού­δα­σε Νο­μι­κή στο ΕKΠA και Αι­σθη­τι­κή του Κι­νη­μα­το­γρά­φου (MSt. Film Aesthetics, D. Phil. English) στο πα­νε­πι­στή­μιο της Οξ­φόρ­δης. Το δι­δα­κτο­ρι­κό της στην Αι­σθη­τι­κή του Κι­νη­μα­το­γρά­φου έχει εκ­δο­θεί ως μο­νο­γρα­φία από τις εκ­δό­σεις Palgrave Macmillan (Testing Coherence in Narrative Film, 2017). Έχει δι­δά­ξει Γαλ­λι­κό Κι­νη­μα­το­γρά­φο στην Οξ­φόρ­δη, κα­θώς και Ιστο­ρία Αι­σθη­τι­κών Ιδε­ών στην Αρ­χι­τε­κτο­νι­κή του ΕΜΠ. Από το 2017 εί­ναι κα­θη­γή­τρια-σύμ­βου­λος στο Ανοι­χτό Πα­νε­πι­στή­μιο. Ασχο­λεί­ται με το κρι­τι­κό δο­κί­μιο ή την ποί­η­ση, κυ­ρί­ως ως χει­ρο­νο­μία αντα­πό­κρι­σης σε έρ­γα τέ­χνης (βλ. δη­μο­σιεύ­σεις στα Movie: A Journal of Film Criticism, Ση­μειώ­σεις, Ποιείν, Νέα Εστία, Επο­χή, Eunoia Review).