1. Γνώρισα τον Μιχάλη Δημόπουλο στα μέσα της δεκαετίας του 1960, στις πρωινές προβολές της Κυριακής στο «Άστυ», την Κινηματογραφική Λέσχη των αδελφών Μητροπούλου. Ήμασταν και γείτονες, μέναμε και οι δυο κοντά στην εκκλησία της Αγίας Σοφίας στο Νέο Ψυχικό, έτσι παίρναμε το ίδιο λεωφορείο για την επιστροφή μας από την οδό Κοραή – [24 για την Φιλοθέη και 47 για Παλιό Ψυχικό] και μας χώριζε μία στάση: «Ντάλια» για μένα και «Φάρος» για κείνον. Καμιά φορά παίρναμε το ίδιο λεωφορείο για να κατέβουμε στην Ακαδημίας. Ήμασταν οι πιστοί της 7ης Τέχνης, και μάλιστα στην διάρκεια του στρατιωτικού καθεστώτος, το «Άστυ» λειτουργούσε ως μικρή όαση, μια και τα μέλη της λέσχης είχαν την εντύπωση ότι ξέφευγαν (πλασματικά βέβαια) από τη χρόνια βλακεία (και αποβλάκωση) και τις γελοιότητες των συνταγματαρχών. Πολλές ταινίες που προβάλλονταν στην οθόνη της υπόγειας αίθουσας, είχαν μεταφερθεί με τους διπλωματικούς σάκους των ξένων πρεσβειών κι έτσι δεν λειτουργούσε ο μηχανισμός της λογοκρισίας. (Η άλλη λέσχη των Ρούσσου Κούνδουρου και Γιάννη Μπακογιανόπουλου λειτουργούσε στο Κολωνάκι, στον κινηματογράφο Embassy, αλλά όχι τόσο συστηματικά και όπως αυτή του «Άστυ»).
2. Ο Michel Démopoulos εκτός από « καθοδηγητής» μου στον κινηματογράφο υπήρξε και δάσκαλος μου στα Γαλλικά. Με υπομονή και με αργό ρυθμό μου έδειχνε τον δρόμο προς την γαλλική γλώσσα αλλά και στην σύγχρονη καλλιτεχνική παραγωγή της Γαλλίας. Πήγαινα στο σπίτι του, όπου συνάντησα και τους γονείς του που μοίραζαν την ζωή τους ανάμεσα στο Νέο Ψυχικό και το Menton της Νότιας Γαλλίας. Προσηνείς και ευγενικοί είχαν την φωτογενή προφορά της Côte d’ Azur.
3. Το καλοκαίρι του 1973 πήγα με τη σύζυγο μου, την Αντίκλεια, στο Παρίσι· ο Μισέλ μας φιλοξένησε για μερικούς μήνες στο διαμέρισμα της οδού 14, Rue Poirier de Narçay, Paris 14e, Porte d’ Orléans. Στο ίδιο διαμέρισμα συγκατοικήσαμε με την φωτογράφο Dominique Isserman ( στην αρχή της λαμπρής της καριέρας στη φωτογραφία μόδας) και την αδελφή της, την Aline που κι αυτή προσπαθούσε να βρει ένα δρόμο στον χώρο του κινηματογράφου. Ακόμη μια φορά, o Michel υπήρξε γενναιόδωρος και υποστηρικτικός για την «κατάκτηση» της καλλιτεχνικής ζωής στην πόλη του φωτός, από εμάς τους νεοφερμένους στην γαλλική πρωτεύουσα.