Νάνο δεν είχα δει ποτέ μου στις τρεις διαστάσεις. Μόνο μέσα από την τηλεόραση σε νούμερα του τσίρκου
Κορόμηλα, ακτινίδια, αμπούκο και amanita muscaria εμπλεκόμενα σε φόνους και άλλες αγαθοεργίες...
Σε ποιητή απευθύνομαι, όχι σε πρέσβη / και δεν χρειάζονται διαπιστευτήρια / Ό,τι είναι να συμβεί αναμετάξυ μας, συνέβη
Όταν ήμουνα μικρός, είχα διαβάσει πως αρκτικά παγόβουνα είχαν βρεθεί να πλέουν χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά απ’ το σπίτι τους
Σηκώθηκε να πάει στο μπάνιο. Ούτε τώρα δεν άναψε φως. Οι αναλύσεις, οι επανεξετάσεις, οι αποφάσεις θέλουν καθαρό, ξεκούραστο μυαλό
Σεισμοί ραγίζουν το ηθικό του κι η θλίψη σέρνεται σαν σαλιγκάρι. Βάναυσες εμπειρίες και το κρύσταλλο που σπάει η γροθιά του.
Φυλάξου απ’ τον γόνο του Νεάντερταλ που σαν ασπάλακας κατοικεί σε ομοιόμορφες σειρές σπιτιών
Μερικές φορές ερωτευόμαστε μία κίνηση. Μία ανεπαίσθητη, αθώα κίνηση που συμβαίνει στο σύμπαν ενός άλλου κορμιού
Πετάω το χοιρινό απ' το παράθυρο ελπίζω να πέσει σε κανενός το κεφάλι μπας & περάσει ο έρωτας της ζωής μου ή κάποιος να με βρίσει
Η ποίησή μου για σένα ώρες-ώρες μοιάζει με το δέντρο εκείνο που σ’ ένα φύσημα του αέρα έχασε μονομιάς όλα τα φιλιά του.
Μετά την αποτέφρωσή μου ζήτησα, για λόγους τάξης, να λάβω το πιστοποιητικό θανάτου μου
Ήταν μοναδικός στην αποστήθιση. Μπορούσε να απομνημονεύσει ολόκληρα κείμενα με μια μόνο ανάγνωση. Μόνο που ξεχνούσε το γράμμα Ήτα
Τον κοιτάζει μ' ένα μάτι που αστράφτει σαν φεγγοσυρμή. «Νόμιζα πώς το ήξερες… », του λέει, «Νίμουε… Το όνομά μου είναι Νίμουε».
Όταν γνωρίστηκαν ακούστηκαν μικροί ύπουλοι ήχοι ηλεκτρικού ρεύματος και αυτόματα συνδέθηκαν για πάντα – έτσι πίστευαν
Ένα αφήγημα σε μετάφραση ΗΛΙΑ ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΥ
Τρία ρητορικά επιγράμματα ενός Φιλικού λόγιου
Με αφορμή το βιβλίο του Δημήτρη Ραυτόπουλου: «Εμφύλιος και λογοτεχνία»
Ο Τζόις στον γερο-Ουίλι: «Κοντεύουν τριάντα χρόνια από την πρώτη φορά που μου πρότεινες το χέρι σου να με στηρίξεις
Για το ομότιτλο βιβλίο της ΖΩΗΣ ΣΑΜΑΡΑ
Για το βιβλίο της ΧΡΙΣΤΙΑΝΑΣ ΝΙΚΟΚΑΒΟΥΡΑ «Θα υπάρχω»
Για το βιβλίο του ΝΙΚΟΥ ΚΑΤΣΑΛΙΔΑ «Η επέλαση των χιονιάδων»
Για το βιβλίο του ΘΑΝΑΣΗ ΧΕΙΜΩΝΑ «Ο κύριος τέλειος»
Για το βιβλίο «Το ξυράφι του Όκαμ» του ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΑΪΝΑ
Για το βιβλίο του ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΑΝΟΥΔΗ «Η ανάγκη τού να είναι κανείς βάρβαρος»
Η διαφορά χρώματος αποτελεί έναν από τους κυριότερους δείκτες της ταυτότητας, αλλά και του συγκεκριμένου ψυχισμού του φορέα της
Δεν είχε ιδέα πόσο πλάκα μπορεί να είχαν τα βιβλία, πιο πριν. Οι τρόποι του μαλάκωσαν, χαμογελούσε.
Τρία μερόνυχτα, εν στάσει και εν κινήσει στη Μαλαισία
O T.Σ. Έλιοτ γράφει στον Βασίλη Φωτιάδη
Στους τέσσερις συγγραφείς αυτού του τεύχους έχει δοθεί η φράση: «κοίτα να είσαι σύντομος», του Διονυσίου Σολωμού
Ένα εισαγωγικό αφιέρωμα στον ιδρυτή του κινήματος ΟuLiPo, τον ποιητή και πεζογράφο Ρεμόν Κενό
Ολόκληρο το ηχητικό ντοκουμέντο είναι αφιερωμένο στις «Ασκήσεις Ύφους» του Ρεμόν Κενό – το πιο χαρακτηριστικό ίσως έργο του Oulipo
Αγάπη, Συνεχίζω να ζω δι᾽ εσέ μόνον εις το Ερείπιον που υπήρξε το μαγεμένο Ανάκτορον του Έρωτος
Φοιτητικά χρόνια. Αθέατες συνεντεύξεις. Συνεργασία με τον Κάρολο Κουν κ.ά.
Aς μείνει λοιπόν το ερώτημα μετέωρο. Φαίνεται πως υπάρχουν σοβαροί λόγοι που εγκαταλείφθηκε η μελέτη του ύφους
Της είπα να την διασωληνώσουν και η κτηνίατρος γέλασε. «Δεν ταιριάζουν οι μοντέρνες λέξεις σε όλες τις περιπτώσεις», μου απάντησε
Ακόμα πιο σπάνια είδη ψαριών στις φλέβες των κυμάτων
Πάντοτε, ωστόσο με το χαμόγελο στα χείλη. Λες και το είχε κεντήσει με ειδική βελονιά
Τις νύχτες, όταν χάνεσαι γυρνάς γεμάτη μυστικά που βγαίνουν απ’ το βλέμμα σου σαν τη βαθιά σοφία μιας μικροσκοπικής θεάς...