Ερ. Κύριε Κάπα, πώς δουλεύετε για να κατασκευάσετε τα υπέροχα καπέλα σας;
Απ. Σκυφτός.
Ερ. Έχετε κάποιον ιδιαίτερο χώρο στον οποίο εμπνέεστε καλύτερα τα δημιουργήματά σας.
Απ. Μπα.
Ερ. Θέλετε να μας πείτε δύο λόγια για τη δουλειά σας. Προσαρμόζετε κάθε καπέλο στο κεφάλι του πελάτη σας;
Απ. Όχι, προσαρμόζω κάθε κεφάλι πελάτη στο καπέλο μου.
Ερ. Κατασκευάζετε καπέλα μοναδικής ομορφιάς και πρωτοτυπίας. Αυτή την τεχνική να κολλάτε έντομα και νεκρά ζώα πάνω στα καπέλα σας, μόνος σας την επινοήσατε;
Απ. Ναι, βλέπετε δεν μου επιτρέπουν να κολλήσω ανθρώπινα μέλη.
Ερ. Στο καπέλο που ετοιμάσατε πρόσφατα για την κυρία Π.Π. σοκάρατε το κοινό σας που περιμένει ανυπόμονα κάθε σας δημιουργία. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης δεν υπήρξαν πολύ φιλικά μαζί σας.
Απ. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί.
Ερ. Μα ράψατε μάτια ζωντανού ελαφιού πάνω στο καπέλο.
Απ. Ήθελα απλώς να αιχμαλωτίσω το δευτερόλεπτο του φόβου του ζώου μπροστά στον επερχόμενο του θάνατο. Να εμφιαλώσω τον χρόνο στη μικρή κάψουλα του βλέμματος του. Θεωρήστε το απλώς ποίημα.
Ερ. Ορισμένα καπέλα σας μοιάζουν με βόες που έχουν καταπιεί ελέφαντες, σε άλλα έχετε μιμηθεί την τεχνική της βροχής και του χιονιού, άλλα μοιάζουν με σταλακτίτες. Όμως αυτό που φτιάξατε από πάγο και κλείσατε μέσα έναν ζωντανό πιγκουίνο θεωρείται ως σήμερα το πιο πρωτότυπο σας δημιούργημα. Εσείς ποια θεωρείται κορυφαία στιγμή στην πορεία σας ως πιλοποιός;
Απ. Για μένα το μόνο καπέλο που είχε ποτέ σημασία είχε το σχήμα ενός φιλιού που δεν έδωσα ποτέ.
Ερ. Και αυτό μας φέρνει σε μία ερώτηση προσωπικής φύσης. Τι γνώμη έχετε για τον έρωτα;
Απ. Κυρία μου πιλοποιός είμαι, όχι ποιητής. Ρωτήστε καλύτερα κάποιον από δαύτους. Αυτοί έχουν πάντα κάποια γνώμη για όλα αυτά που δεν πρόκειται ποτέ να ζήσουν.