Κείμενα: Κ.Γουλιάμος, Α.Δημητρούκα, Ι.Ηλιοπούλου, Σ.Κακίσης, Δ.Καρατζάς, Γ.Κοντός, Γ.Μονεμβασίτης, Γ.Μουλουδάκης, Γ.Χουλιάρας
Η «χωροποίηση του φιλμ» ως βάση για νέες μορφές παραστάσεων και θεαμάτων
Το 2ο και τελευταίο μέρος της πηγής της «Δωδέκατης νύχτας» του Σαίξπηρ σε μετάφραση ΕΜΜ. ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΟΥ και πρόλογο Α. ΣΤΑΪΚΟΥ
Μνημείο και αιώνια δόξα μιας τέχνης που κάποτε (στη Δύση...) είχε το θάρρος και το πάθος να στοχεύσει δυσθεώρητα ψηλά ...
Όσο διαρκούσε ο Β΄ Παγκόσμιος πόλεμος, η προπαγάνδα χρησιμοποιήθηκε ευρύτατα από τα εμπόλεμα κράτη & η αλήθεια υπέφερε.
Πώς μαγνητίζεις το κοινό στην εποχή της παντοκρατορίας των πολλαπλών ερεθισμάτων; Μια απάντηση είναι η Ρευστή Σκηνογραφία
Ο συνδυασμός όλων των πολυσύνθετων δεδομένων ευθύνεται για τις συνθήκες στις οποίες επανέρχονται όσοι αναζητούν σπάνια τεκμήρια